Jumpoff Joe's A Loose Quarter is coming next Friday (November 23rd).

PREVIOUS: Joe Budden – A Loose Quarter (Tracklist)

ENTER RATING

Post a Comment
Share on Tumblr
.
  • randy

    songs been up for 20 seconds and there's already one dope. smh.

  • greg

    lol if this was wayne it would have 300 nopes by now

  • ww

    why would it have 300 nopes?

  • http://@julesclay @julesclay

    refusing to listen...waiting til 11/23!

  • nickd

    this song is ass, wtf budden

  • http://joebuddentv.com Dino

    Wow, I rally didnt expect it to be this good. This is amazing. The hook at first is kinda awkward, but damn that long ass verse... speechless

  • Longlivedolla

    This song gives me goosebumps, absolute class budden!

  • Powblenmg

    JUMPOFFFFFFF!! DAMN, Hook is uhmm not it. But the verse man, thank you Joey.

  • http://www.youhighbro.com youhighbro

    last three minutes was that real shit first minute could have been an interlude instead lol

  • 12ozCannon

    The song started off horrible, but the verse is incredible.

  • Mouse

    So damn good

  • Slaughterhouse

    Budden's just on a different level musically, right now. I'm really interested in hearing what the rest of A LOOSE QUARTER and NO LOVE LOST sounds like.

  • http://www.myspace.com/TheMaynardBros Robbie Maynard The III

    Joe Budden gets sonned by all of Hip Hop/ No respect for this crackhead

  • God

    What happened after Momma said that Tahiry called?I was hoping the full version would have been on the mixtape.Stop breaking up one song into two and 3 tracks Joe!

Site Meter