Had the chance to hit the stu with this fool last night as they wrapped up the mixing process. And since today's date matches Vegas' area code (702 for the slow folks), SeDrew decided to release his latest project. Hit the jump for the tracklist and download link.

DOWNLOAD: SeDrew Price - Popular Demand (Mixtape)

ENTER RATING

Post a Comment
Share on Tumblr
.
  • Whaler

    Cool story Shake....cool to you and this wack rapper, that is. Thought you were big time. Guess not. Nobody in the 702 fux wit your boy.

  • http://www.2dopeboyz.com Shake

    i always wondered what it would be like to be some anonymous kid that just goes to comment sections and talks shit. well... not really.

  • dubridah

    channel orange < this shitty mixtape tbh

  • Gr3gnice

    these dudes are idiots and would'nt know good music and quality bars if they smacked them in the face keep doing your thing SeDrew been a fan since "Ok here i go black tee Levi Jeans like johnny Bravo" that was like '08 and @Shake keep doing your thing shake & Bake your daily work is appreciated homes

  • http://www.2dopeboyz.com Shake

    "channel orange < this shitty mixtape tbh"

    you do realize you completely contradicted yourse.. eh nevermind. please stay in school.

  • http://associatedphresh.com NEEKO

    Always love the Posts with Price! Amazing work!

  • iluvhiphop

    gotta luv the hatin ass f*k boys. Lame. Keep going Price, you're our ticket to put LV on. Tape is fire. Salute G.

  • http://soundcloud.com/chadvegas702 Chad Vegas

    my boy Price doin' it!!! Its ya boy Chad Vegas ..producer of "Ace" and "The bLVd" ...702 stand up!

  • Sly

    doo doo ass mu fuckas always hatin on a nigga thats gettin his cake up while yall still tryin to make one..This shit go!!

Site Meter