Slaughterhouse's own Crooked I drops off his new mixtape, Psalm 82:06 (also available in it's DJ-Free glory on iTunes now), with guest appearances from Slaughterhouse, Trae tha Truth, Twista, Kurupt, Ras Kass, "Freeway" Rick Ross, Colin Monroe, and more. Stream and download it after the jump.

DOWNLOAD: Crooked I - Psalm 82:V6 (Mixtape)

ENTER RATING

Post a Comment
Share on Tumblr
.
  • mfdoom

    1 nicca

  • bp4

    Oh shit i was just looking at the tracklist and thought fucking hell his got the fake rick ross on here then realized it was the real one, good one.

  • Mike

    Glad he dropped this gonna be good to listen to.

  • COB

    Copped this last night off iTunes, it's tight as fuck...those bitching about him dropping an album, this IS an album!

  • COB

    Oh yeah for those that don't know, the one on iTunes is a tagless version, no LA Leakers drops.

  • http://Twitter.com/MithritadesHD MithritadesHD

    Somebody look out for ya boy with an Alt. Link,Dtpiff and me don't get along...thnx

  • James R aka The Real Truth

    the itunes version is missing monsters

  • http://www.2dopeboyz.com Shake

    ^ monsters dropped tagless awhile back tho.

  • http://www.2dopeboyz.com Shake

    shouts to crook on the shoutout to help close the project. dope.

  • realdude

    wow this tape is fuckin fireee mann...crooked the best doing it.
    tape of the year.

    COB!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • sh

    bought on iTunes before listen..hope it's good

  • http://1scmusik.com ShaadG

    MYYYYYYKESTROOOOOOOO!

  • N0T0RI0USRAMB0

    C.O.B!!!

  • Nyles

    This shit is intensely dope. Like damn, best shit to come out in a while.

  • Druggid

    Dope mixtape. Can't believe I heard Ras Kass drop a 'Vagina Ain't Handicapped' line lol..

  • CJ

    Most underrated dude in hip hop

  • Juicy-G

    I'M SO GLAD CROOKED DID A TRACK WITH LOCKSMITH, CAUSE THAT NIGGA IS TRULY UNDERRATED.

  • http://kingdomdunn.blogspot.com triPAUD

    last tape was dope, i anticipate this will be as welll

  • D-Tx

    I'm not big on Crooked, but I downloaded this anyway to check it out cuz I always give stuff a chance & wow. I'm glad I downloaded this. this whole tape goes hard. definitely check it out people. I've had the whole thing on repeat for a while now.

  • D-Tx

    The djs are gettin on my nerves tho lol I needa download it off iTunes.

  • pigface

    god of the westcoast

Site Meter