Well damn, if this ain't one of the first verses heard from the Clipse's other half in quite some time. Featured on Lecrae's new Church Clothes mixtape; which I've included after the jump.

DOWNLOADLecrae - Darkest Hour f. No Malice [via]

1.Co-Sign (Prod by Heat Academy)
2.APB ft Thi'sl (Prod by Charlie Heat Sarah J)
3.Church Clothes (Prod by Wit)
4.Cold World ft Tasha Catour (Prod by Street Symphony)
5.Welcome to H-Town ft Tedashii & Dre Murray (Prod By Wit)
6.Inspiration (Prod by Wit)
7.Rise (Prod by 9th Wonder)
8.Darkest Hour ft No Malice (Prod by ThaInnaCircle)
9.Black Rose (Prod by Tyshane)
10.The Price of Life ft Andy Mineo & Co Campbell (Prod by Symbolic One S1 )
11.Special ft Lester L2 Shaw (Prod by ThaInnaCircle)
12.No Regrets ft Suzy Rock (Prod by Big Juice & Street Symphony)
13.Gimme A Second (Prod by Boi-1da)
14.Long Time Coming ft Swoope (Prod by 9th Wonder)
15.Misconception ft Propaganda, Braille, Odd Thomas)
16.Spazz (Prod by Charlie Heat Sarah J)
17.Sacrifice (Prod by Red On The Beat Sarah J)
18.Rejects ft Christon Gray (Prod by Tha Kracken!)

DOWNLOAD: Lecrae - Church Clothes (Hosted by Don Cannon)

ENTER RATING

Post a Comment
Share on Tumblr
.
  • Human

    this is awesome

  • http://WWW.HARDTIMESRECORDS.COM PR DEAN

    HIP HOP ALL AROUND, LECRAE & FAMOSO WOULD DO A CLASSIC IF THEY EVER LINK UP.
    #ALLAHISGREAT!

  • what?

    Is Don Cannon screaming all over the songs, ruining them? If so, I'll just wait for the tagless version, if there is one...

  • BounceB

    Lecrae is dopeness

  • http://merc80.com Merc80

    Ok!

  • Real Talk

    Christian Hip hop speaks a lot of substance, gotta love it.
    Tired of these trap banger rappers...smh

  • awesome blossom

    wait...christian hip hop on 2dopeboyz?I mean, ma$e and no malice dont count yet...lecrae is dope. I AM Saluting you!!!!

  • HOAXoneder

    This is dope!!! Gonna dl this for sure...

  • http://www.1scmusik.com shaadg

    YES! Jesus and substance in hip hop! #SALUTE

  • keep it 100

    Lecrae in beast mode.. str8 barz

  • PRalines

    No Malice? SMFH.

  • Jonesy Stark

    Guess dude's no longer on Reach Records...man I still remember bumping Jesus Muzik in my cousin's whip my freshmen year of college in 06. Crae still down with 116 Clique?

Site Meter