This is more like it. The kid Nero decides to leave that Soulja Boy and Lil B audio tragedy by the wayside and takes on one of J. Cole's latest tracks.

DOWNLOAD: Nero - Blow Up Freestyle | Mediafire

ENTER RATING

Post a Comment
Share on Tumblr
.
  • BASED

    Shake i warned u about talking bad about the basedgod thats strike 2!!! strike 3 you're out!!!!

    THAT PRETTY BITCH BEAUTIFUL SWAGG WOO

  • BASED

    OH YEAH LIL B IS HIP-HOP REMEMBER WHO YOLD YOU 1ST

  • BASED

    *TOLD #BASED

  • Unxpekted7

    Nero fucking burned J.Cole the overated absolutely normal emcee

  • James

    lyrics > flow/delivery...is it me or does it sound like he's reading his lyrics?

  • George lucas

    Unxpekted7: WTF are you tlking abt J.cole colder delivery has to do with music fucker tht shit was blan as picadilly food, he has lyrics delivery no almost worst thn solider boy & lil b,he cnt ever ride the beat rapping 7/10, song 5/10!

  • k-rino

    he killed this shit too damn

  • http://twitter.com/krnbgn Koran

    I concur that this is indeed (2)dope.

  • Patrick

    Always great.

  • Bake

    This kid is tight! An Ill spitter. Definately alot of Jay-Z and kanye influence though. I wanna hear what else he has now

  • EricTheJedi

    TheKidNero SNAPPED!!!!!

  • http://www.twitter.com/@kamus365 KAMUS

    Nero's rhymes match his face... #overurhead

  • sik

    he did the damn thang!!

Site Meter