Courtesy of ILL:

Here’s the visual to the first single off G.o.D’s upcoming Greatness Opens Doors project dropping May 3rd. Directed by Noah Christofer.

PREVIOUS: G.o.D. Jewels – Famous Girl w/ Christian Rich

ENTER RATING

Post a Comment
Share on Tumblr
.
  • JaJaWi

    I'm feeling this one

  • JaJaWi

    1st BTW :P

  • MrBrown

    i need the mp3!! this track is tuff

  • QUEEN

    "GOOSEBUMPS"

    The visuals were genuis!

  • ShimmyHendrix

    really really nice video. beat fire. lyrics nice. but nigga wat exactly is he god of? ive never heard of him before. and he actually went tried to do a "nas is like". he did well tho. cant lie.

  • ShimmyHendrix

    if this dont get like at least 100 commnets i give up.

  • http://www.mCmusic.bandcamp.com mC

    #NT ...we outchea!

  • DiggySimmons

    #

    “GOOSEBUMPS”

    The visuals were genuis!

    QUEEN said this on April 27th, 2010 at 1:35 pm

    Basically THIS.

  • Pssst

    Is it me or do most of these new cats share a similar style?

  • http://www.fbook.me/daverobertsnj j-dolf spitler

    honestly, 1st time i ever listend to this cat...this shits pretty ill...def gonna look up mosre of this guy

  • DiggySimmons

    Is it me or do most of these new cats share a similar style?
    Pssst said this on April 27th, 2010 at 1:56 pm
    < It wud only be right . There more than likely inspired by the same people or things.

  • Pixel

    Dis dude is alright. Name is corny tho. God Jewels? As in God U Nows? Guns? God U's for short. God U's God Jewels? I prefer U-God lol.

  • http://GiveTheDrummaSome.com Half

    Realize Greatness...

  • http://www.dudegotbars.com bobby rocwell

    THIS is dope!

  • http://www.hello2morro.blogspot.com JRB

    i think G.o.D. is Greatness Opens Doors? i could be mistaken... anyway, vid is dope as hell

  • http://twitter.com/AeroFLYBurke imonapaperchase

    u guys trippin bout his name obviously dnt see dat the shit has a meaning since its G.o.D. & JRB ur on da right track my dude but actually it stands for Glory or Death...& dat was the name of his last mixtape...shit u know what u could be right, cuz dey are both interchangeable lol

  • NYC/BROOKLYN

    another wack skinny jean rapper.

  • http://www.twitter.com/ayvee23 AyVee

    #NT Dope fuckin vid G!!!

  • DUBble

    He's not calling himself a God, he's saying he's one of God's Jewels. So stop with that shit. Same dudes complaining that call a grown ass man Hova. Now THAT'S disrespectful...

  • http://twitter.com/AeroFLYBurke imonapaperchase

    "another wack skinny jean rapper"...lmao another person just typing some hateful shit for the fuck of it...this shit is crazy nice.

  • SpikeT.

    Yall should refer to him as God, he could be Hip Hops savior.

  • Ill Noise

    Never seen someone rep my city that hard yo sick is bananaz! killin it.

  • http://PFUNKTHEKING.TUMBLR.COM PFUNKTHEKING

    GODJEWELS IS THE TRUTH! PICK UP HIS LAST MIXTAPE GLORY OR DEATH
    HE RAPS CIRCLES AROUND YOUR FAVORITE RAPPER. HE JUST BE GOIN' IN, MAKING GOOD MUSIC AND HE DON'T DO ANY OF THE FUCK SHIT A LOT OF THESE SO CALLED RAPPERS DO TO GET ATTENTION NOWADAYS.

  • just kenny

    caught my eye with the Sufjan Stevens title/sample.. dude isn't bad as far as I can tell, nothing mind blowing but it's cool.

  • kherrylobrien

    #NT Whadown?!

Site Meter